Нарада з приводу «біоетанольного закону»

Понеділок, 27 Лют 2017

Нарада з приводу «біоетанольного закону»

Нарада з приводу «біоетанольного закону»

24 лютого представники Нафтогазової Асоціації України відвідали нараду в агентстві Держенергоефективності з обговорення попереднього варіанту законопроекту щодо розвитку сфери виробництва рідкісних біологічних видів палива, зокрема біоетанолу.

На зустрічі також були присутні представники Мінекономіки, МАСМА, компаній-виробників альтернативних видів палива.

Експерти НАУ неодноразово заявляли, що введення в Україні обов’язкового додавання біокомпонентів до палива відбувається поспіхом, без ретельного аналізу потенційних ризиків, готовності законодавчих, організаційних та виробничо-технічних умов.

Можна констатувати, що, завдяки у тому числі зусиллям галузевої організації нафтотрейдерів, при обговоренні поправок до законопроекту вдалося домогтися серйозних позитивних моментів. Так, наприклад, терміни обов’язкового додавання 5% біоетанолу в усі види палива перенесені до 1 січня 2019 року. Крім того, на сьогоднішній день пріоритетним вважається думка, що проводити процедуру додавання повинні безпосередньо вітчизняні та імпортні виробники нафтопродуктів. Цієї позиції також дотримуються фахівці Асоціації.

«Ми будемо наполягати на розробці чітких процедур, коли, де і як буде контролюватися якість одержуваного сумішевого продукту, — підкреслив заступник керівника комітету з питань безпеки, експлуатації і якості палива НАУ Віталій Горичко. — Інакше, в умовах нормативного вакууму, ринок тут же заповниться контрафактом, який недобросовісні оператори будуть реалізовувати під виглядом суміші бензину і біоетанолу».

Нагадаємо, що в країнах ЄС, в яких вже кілька років впроваджують програми по додаванню біоетанольних компонентів в моторне паливо, споживачеві залишають право вибору — використовувати звичайний бензин або з додаванням спирту. Поквапливість у прийнятті подібних законотворчих норм в нашій країні може привести не тільки до дефіциту нафтопродуктів, але і до серйозних наслідків для паливних систем автопарку України.

додайте свій коментар