Обговорення технічного регламенту для зрідженого газу

Середа, 17 Січ 2018

Обговорення технічного регламенту для зрідженого газу

Обговорення технічного регламенту для зрідженого газу

15 січня відбувся круглий стіл, присвячений розробці Технічного регламенту щодо вимог до скрапленого газу.

У заході взяв участь представник Нафтогазової Асоціації, голова комітету з безпеки, експлуатації, будівництва та якості палива Сергій Котов.

У фокусі уваги присутніх стало набуття чинності нового стандарту якості автогазу — ДСТУ ЕN 589:2017 «Палива автомобільні. Газ нафтовий зріджений», який починає діяти в Україні з 1 лютого 2018 р. Цей документ висуває більш жорсткі вимоги до якості LPG, який використовується для автотранспорту, і одночасно гармонізує українське законодавство з європейським.

У Нафтогазовій Асоціації повністю підтримують вступ в силу нових стандартів якості для даного виду палива. Як зазначив Сергій Котов, для будь-якого учасника ринку вже з початку було зрозуміло, що дія ДСТУ 4047-2001 зрівняла два абсолютно різних продукту — скраплений газ комунально-побутового призначення і автогаз, в результаті чого стало можливим виробляти і продавати продукт з високим вмістом води і сірки, що не завжди безпечно для двигуна машини.

Крім того, чітка стандартизація процедур і правил — один з ефективних заходів, спрямованих на боротьбу з контрафактом. А після заборони будь-яких торгових операцій з бензином і дизельним паливом стандарту Євро-4, яке вступило в силу з 1 січня цього року, розробка і впровадження Техрегламенту для LPG цілком логічний крок, спрямований на забезпечення ринку паливом більш високого екологічного класу.

З цих позицій досить дивно звучать заяви окремих гравців ринку про необхідність продовження термінів повного переходу на нові стандарти якості до 2020 року, а також об’єднання в одному Техрегламенті різних видів зріджених газів, що відповідають стандартам Євро-3, Євро-4, Євро-5.

додайте свій коментар