WOG приєдналися до освітньої кампанії «Стривай!»

Чинний член, Нафтогазовій Асоціації України (НАУ) мережа АЗК WOG приєдналася до освітньої компанії «Стривай!» і розмістила освітні ролики на моніторах, які є на АЗК. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
«Не роби дурні!» — з таким закликом звертається до глядача «бог» в нових соціальних роликах освітньої кампанії «Стривай!», Яку запустила Національна програма щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge. В рамках цієї кампанії було створено 5 анімаційних роликів про найпоширеніші причини загибелі людей в ДТП. Ролики озвучив Михайло Хома, фронтмен групи DZIDZIO.
Серед факторів ризику в ДТП, про які йдеться в роликах — перевищення швидкості, керування автомобілем в стані алкогольного сп’яніння, невикористання ременів безпеки, відсутність автокрісел для дітей і шоломів у мотоциклістів.
Інформаційно-освітня кампанія «Стривай!» Запускається в підтримку безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху. На платформі буде розміщено 50 відеоуроків на різні теми — все, що слід знати кожній людині про те, з чого складається безпека кожного типу учасників дорожнього руху, про кращі світові напрацювання, статистикою і методикою боротьби зі смертністю і травматизмом на дорозі, про лайфхаки сучасних трендах безпеки дорожнього руху. Також відео проекту «Стривай!» будуть поширюватися в кінотеатрах, на телебаченні та інтернет-ресурсах. Всі ролики можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/
Чинний член Нафтогазової Асоціації України — національна мережа автозаправних комплексів WOG нараховує 512 об’єктів у всіх областях України. Компанія імпортує нафтопродукти з заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Щорічний імпорт нафтопродуктів компанії складає близько 2 млн т. Вона також має 32 нафтобази, 250 бензовозів, стаціонарні та пересувні лабораторії перевірки якості нафтопродуктів.