Nielsen: WOG – лідер на ринку, що задає тенденції

Вівторок, 19 Лют 2019

Nielsen: WOG – лідер на ринку, що задає тенденції

Nielsen: WOG – лідер на ринку, що задає тенденції

Мережа АЗК WOG зміцнила лідерські позиції найсильнішого бренду.

За даними дослідження Nielsen Shopper Trends Petrol Stations, проведеного в Києві, характеристика, з якою асоціюється мережа компаній WOG — лідер на ринку, що задає тенденції, про це повідомляє прес-служба компанії.

WOG другий рік поспіль займає лідируючі позиції на ринку, і такі високі оцінки споживачів доводять, що компанія рухається в правильному напрямку.

«Для нас важливо, щоб клієнт, відвідуючи АЗК WOG, залишався задоволеним», — каже Ольга Капустіна. — Важливо якість у всьому. Ми прагнемо стати тим місцем, де клієнту комфортно, смачно і радісно. Тому, прислухаючись до зауважень і побажань споживачів, працюємо над поліпшенням якості сервісу і послуг. За допомогою нових технологій і інновацій ми будемо і далі робити користування нашими послугами і сервісами кращим, простішим і швидшим. До слова, нещодавно ми запустили абсолютно новий мобільний додаток PRIDE, занісши в нього всі ті зміни, на необхідність яких вказували наші користувачі. Ми спиралися на їх фідбек, їх побажання і впевнені, що вони будуть задоволені новим досвідом використання програми«.

ТОВ «ВОГ РІТЕЙЛ» управляє мережею автозаправних комплексів під брендом WOG, яка налічує близько 500 об’єктів у всіх областях України. Чинний член Нафтогазової Асоціації України — мережа автозаправних комплексів WOG — це найбільша українська монобрендова мережу АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG — виключно імпортного виробництва і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережа WOG Cafе і WOG MARKET.

Nielsen — міжнародна компанія, що надає послуги з моніторингу та поліпшення бізнес-результатів. Є ключовим джерелом інформації про споживчі інтереси та вподобання в 47 країнах Європи.

додайте свій коментар