Паливні поставки потребують ефективної роботи УЗ

П’ятниця, 6 Вер 2019

Паливні поставки потребують ефективної роботи УЗ

Паливні поставки потребують ефективної роботи УЗ

6 вересня 2019 року під головуванням Державного секретаря Міністерства інфраструктури Андрія Галущака відбулося чергове розширене засідання оперативного штабу за участю представників Міністерства фінансів України, митниці, Нафтогазової Асоціації України (НАУ), учасників нафтогазового ринку, «Укрзалізниці» (УЗ) і Адміністрації морських портів України ( АМПУ).

Учасники штабу обговорили шляхи вирішення транспортно-логістичних питань, пов’язаних з розширенням диверсифікації імпорту нафтопродуктів.

Представники Білоруської Нафтової компанії відзначили, що ситуація з поверненням порожніх вагонів в бік Білорусії покращилася, і це дозволить прискорити доставку палива з Білорусії в Україну.

При цьому, учасники нафтогазового ринку констатували відсутність поліпшень в питанні збільшення швидкості перевезень палива по з/д. Доставка нафтопродуктів по країні в цілому займає 20 – 30 днів.

Також компанії, що здійснюють постачання палива по морю, звернули увагу, що прийом палива в нафтоналивному терміналі Херсона має обмежені години роботи, в зв’язку з цим затримується обробка вантажів.

Всі учасники засідання штабу зійшлися на думці, що існує потенціал для поліпшення роботи з/д за умови більш оперативної взаємодії митниці та УЗ. Зокрема, необхідно автоматизувати документообіг. Також необхідно збільшити кількість співробітників митниці і УЗ, які займаються оформленням нафтопродуктів в Коростені.

Представники «Укрзалізниці» повідомили, що залізниця вже перевела вузлову станцію Дарниця в цілодобовий режим роботи. УЗ також працює над збільшенням швидкості з/д перевезень палива в регіонах України. За прогнозами перевізника, відчутні поліпшення в роботі залізної дроги стануть помітні протягом 10 днів.

З метою поліпшення швидкості поставок палива в Україну і його подальшого руху по країні учасники штабу доручили АМПУ перевести Херсонський нафтоналивний термінал в цілодобовий режим роботи, а «Укрзалізниці» – забезпечити своєчасне відправлення сформованих складів з урахуванням максимальних технічних можливостей залізниці.

У свою чергу з метою оперативного планування перевезень палива, імпортери повинні своєчасно інформувати АМПУ і «Укрзалізницю» про терміни підходу суден з нафтопродуктами в порти України і заплановані імпортні поставки залізничним транспортом.

НАУ вважає, що для своєчасного наповнення ринку України необхідними обсягами палива з використанням розширеної диверсифікації поставок, УЗ, АМПУ і митниця повинні найближчим часом забезпечити безперебійну та ефективну роботу з перевалки, оформлення та перевезення палива. В іншому випадку, регулярні простої і затримки можуть привести до дефіциту палива вже в кінці вересня.

додайте свій коментар